PSTD Condado-Paradanta “Unha terra entre ríos”
-
Concellos:
As Neves
Mondariz
Mondariz-Balneario
Ponteareas
Salceda de Caselas
Salvaterra de Miño
A Cañiza
Arbo
Covelo
Crecente
-
Programa:
Plans de sustentabilidade turística en destinos (Plan de recuperación, transformación e resiliencia)
-
Convocatoria:
Convocatoria extraordinaria de 2021
-
Fondos:
Next Generation
-
Órgano responsable:
Ministerio de Industria e Turismo

-
Data de inicio:
01/01/2022
-
Data de fin:
31/12/2024
-
Orzamento elixible Depo:
1.500.000,00 €
-
Subvención concedida Depo:
1.500.000,00 €
Proxecto dirixido a desenvolver un novo modelo turístico no Condado-Paradanta orientado á sustentabilidade. O plan, baixo o lema "Unha terra entre ríos", articula os produtos turísticos nas paisaxes dos cursos de auga da comarca. Favorece a dinamización económica e social do territorio, preserva o seu patrimonio natural e cultural, sitúa as persoas no centro da estratexia, xera oportunidades, potencia a participación cidadá, capta visitantes e crea novo tecido produtivo e asociativo con respecto ambiental pola contorna e aos valores do territorio.
A súa posta en marcha contribúe a combater o despoboamento rural e a mellorar a calidade de vida da poboación local. Baixo estas premisas, promoverá o turismo na comarca. Con este plan impúlsase unha mellor articulación do produto turístico nas paisaxes ribeiráns con catro eixes temáticos que engloban diferentes actuacións:
- Transición verde:
- Plan director da contorna do castelo de Sobroso.
- Traballos de renaturalización nas ribeiras dos ríos.
- Eficiencia enerxética:
- Plan de iluminación eficiente do patrimonio.
- Plan integral de mobilidade do destino.
- Transición dixital:
- Produto de realidade virtual para a festa do Corpus de Ponteareas.
- Ferramentas dixitais para a interpretación de castros e pesqueiras.
- Competitividade:
- Recuperación e posta en valor do patrimonio etnográfico e melloras para o Centro do Tea.
- A Festa de Corpus Christi en Ponteareas. Creación do primeiro museo ao aire libre.
- Plan de mercadotecnia e creación de marca.
- Configuración e desenvolvemento de novos produtos turísticos sostibles. Centro BTT.
- Club de produto da lamprea.
- Apoio ao ente xestor. Coordinación, seguimento e avaliación do plan.


