
#TRANSPARENCIA
NORMATIVA EN TRAMITACIÓN
Consulta pública previa
Normativa - Ordenanza reguladora do funcionamento da oficina tecnolóxica de asistencia aos concellos
Ordenanza reguladora do funcionamento da oficina tecnolóxica de asistencia aos concellos
Servizo responsable da iniciativa
Novas Tecnoloxías
Prazo para a remisión de consultas
Do 6 ao 16 de xuño
Descrición
A norma que se vai elaborar é a Ordenanza reguladora do funcionamento da oficina tecnolóxica de asistencia aos concellos da provincia de Pontevedra. Esta oficina abrangue un catálogo de servizos en materia de tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) que a institución provincial desexa prestarlles aos concellos da provincia de menos de 50.000 habitantes.
Necesidade de oportunidade e a súa aprobación
A posta en marcha dunha oficina tecnolóxica de asistencia aos concellos da provincia de Pontevedra é un compromiso da Deputación para darlles unha resposta máis cohesionada e eficiente aos retos en materia de transformación dixital dos concellos de menos de 50.000 habitantes.
A Deputación de Pontevedra, consciente da grande importancia das TIC como ferramentas para impulsar o progreso e o desenvolvemento dos distintos territorios, pretende canalizar os servizos e accións de asistencia ás mencionadas entidades relacionadas con estas tecnoloxías.
Obxectivos da norma
Regular os requisitos do procedemento de adhesión dos concellos aos servizos da devandita oficina de asistencia tecnolóxica e determinar as distintas actuacións que se van acometer no marco do proxecto, a carteira de servizos que se ofrecerán e a súa vixencia temporal.
Rango da disposición
Norma de rango regulamentario (ordenanza local)
Estado
Aberta
Publicado
06/06/2026