Tic Emprendes

Ti© Emprendes

TI© EMPRENDES é un proxecto cofinanciado polo Fondo Social Europeo e a Deputación de Pontevedra que pretende mellorar a empregabilidade, tanto por conta propia como allea, da mocidade que habite ou vaia habitar nalgún dos concellos rurais da provincia. O seu obxectivo é formar 390 persoas mozas en 26 accións formativas específicas e de emprendemento, co fin de vinculalas co seu entorno e evitar o despoboamento do rural.

 

DIRIXIDO A

  • Mozas e mozos entre de 16 a 30 anos
  • Inscritas/os no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil
  • Desempregadas/os
  • Non integradas/os no sistema de educación ou formación
  • Residentes nos concellos rurais (con cor no mapa)

QUÉ OFRECEMOS?

  • Formación en materias específicas de cada zona
  • Titorías personalizadas para a procura de emprego 
  • Asesoramento para a creación da túa propia empresa

COMO PODES PARTICIPAR

Poderás inscribirte en calquera das accións formativas, xa sexan no concello no que estás empadroada/o ou nas de calquer outro municipio participante

NOVIDADES ADAPATACIÓN Á COVID-19
 

CURSOS MEDIANTE AULA VIRTUAL

APLICACIÓNS MÓBILES (PARA ANDROID E iOS)

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Introducción ao desenvolvemento
  • Arquitectura
  • Fragmentos e vistas
  • Recursos de deseño
  • Interfaces de usuario
  • Animacións, gráficos e multimedia
  • Persistencia e  almacenamento
  • Tarefas en segundo plano
  • Localización e sensores

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas(25 horas)

  • Design Thinking para persoas emprendedoras
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

VENDA DE PRODUTOS E SERVIZOS TURÍSTICOS

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Promoción e venda de servizos turísticos.
  • Procesos económico-administrativos en axencias de viaxes.
  • Xestión de unidades de información e distribución turísticas.
  • Inglés profesional para turismo.

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

CREACIÓN E XESTIÓN DE TENDAS EN LIÑA

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • A  empresa en internet
  • Comercio electrónico: aplicación e desenvolvemento
  • Posta en marcha da tenda virtual

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

ORGANIZACIÓN E XESTIÓN DE ALMACÉNS

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Organización de almacéns
  • Xestión das operacións de almacenaxe
  • Optimización da  cadea loxística

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

márketing DIXITAL: estratexias SEO, SEM, Redes sociais e análise do tráfico web

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Introdución ao márketing dixital
  • Márketing e comercio electrónico
  • Estratexia de márketing e medios sociais
  • Estratexias de márketing dixtal: márketing viral e posicionamento en buscadores

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

CONTIDOS DIXITAIS: IMAXE, VIDEO E VIDEOXOGOS

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Introducción á ensinanza con dispositivos móbiles
  • Experiencias con mobile learning
  • Tecnoloxías de mobile learning
  • Creación de contidos e linguaxe mobile learning
  • Gamificación como estratexia didáctica

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

DÉIXANOS OS TEUS DATOS E CONTACTAMOS CONTIGO

 
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.

Os campos marcados con * son obrigatorios

SE PRECISAS MÁIS INFORMACIÓN

Correo-e: ticemprendes@depo.gal
Teléfono: 886 217 320
Teléfono: 986 804100 Ext.: 47320

Logos Fondo Social Europeo y MInisterio de Política Territorial y Función Pública