Tic Emprendes

Ti© Emprendes

TI© EMPRENDES é un proxecto cofinanciado polo Fondo Social Europeo e a Deputación de Pontevedra que pretende mellorar a empregabilidade, tanto por conta propia como allea, da mocidade que habite ou vaia habitar nalgún dos concellos rurais da provincia. O seu obxectivo é formar 390 persoas mozas en 26 accións formativas específicas e de emprendemento, co fin de vinculalas co seu entorno e evitar o despoboamento do rural.

 

DIRIXIDO A

  • Mozas e mozos entre de 16 a 30 anos
  • Inscritas/os no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil
  • Desempregadas/os
  • Non integradas/os no sistema de educación ou formación
  • Residentes nos concellos rurais (con cor no mapa)

QUÉ OFRECEMOS?

  • Formación en materias específicas de cada zona
  • Titorías personalizadas para a procura de emprego 
  • Asesoramento para a creación da túa propia empresa
NOVIDADES ADAPATACIÓN Á COVID-19
 

Como podes participar

O procedemento para a preinscrición rexerase polo establecido nas bases de selección das persoas participantes no proxecto "TI© EMPRENDES"

Poderás inscribirte en calquera das accións formativas, xa sexan no concello no que estás empadroada/o ou nas de calquer outro municipio participante

CURSOS MEDIANTE AULA VIRTUAL

APLICACIÓNS MÓBILES (PARA ANDROID E iOS)

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Introducción ao desenvolvemento
  • Arquitectura
  • Fragmentos e vistas
  • Recursos de deseño
  • Interfaces de usuario
  • Animacións, gráficos e multimedia
  • Persistencia e  almacenamento
  • Tarefas en segundo plano
  • Localización e sensores

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas(25 horas)

  • Design Thinking para persoas emprendedoras
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

CREACIÓN E XESTIÓN DE TENDAS EN LIÑA

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • A  empresa en internet
  • Comercio electrónico: aplicación e desenvolvemento
  • Posta en marcha da tenda virtual

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

márketing DIXITAL: estratexias SEO, SEM, Redes sociais e análise do tráfico web

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Introdución ao márketing dixital
  • Márketing e comercio electrónico
  • Estratexia de márketing e medios sociais
  • Estratexias de márketing dixtal: márketing viral e posicionamento en buscadores

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

CONTIDOS DIXITAIS: IMAXE, VIDEO E VIDEOXOGOS

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Introducción á ensinanza con dispositivos móbiles
  • Experiencias con mobile learning
  • Tecnoloxías de mobile learning
  • Creación de contidos e linguaxe mobile learning
  • Gamificación como estratexia didáctica

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas (25 horas)

  • Design Thinking para emprendedores
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

COMPETENCIAS DIXITAIS EN OFIMÁTICA

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Plan formativo ofimático:
    • Sistema operativo, búsqueda de información: internet/intranet e correo electrónico
    • Aplicacións informáticas de bases de datos. LibreOffice Base
    • Aplicacións informáticas para presentacións gráficas de información. LibreOffice Impress
    • Aplicacións informáticas de tratamiento de textos. LibreOffice Writer.
    • Aplicacións informáticas de follas de cálculo. LibreOffice Calc
  • Comunicación electrónica coa administración
    • Acceso electrónico da ciudadanía aos servizos públicos
    • Certificado dixital, sinatura electrónica e dni electrónico
    • Acceso práctico aos servizos públicos electrónicos
  • Ferramentas informáticas para o desempeño do teletraballo

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas(25 horas)

  • Design Thinking para persoas emprendedoras
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación

COMUNNITY MANAGER

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • O marketing na era dixital.
  • Os social media e a web.
  • A figura do Community Manager.
  • Principais funcións do Community Manager.
  • Principais plataformas social media.
  • Introducción ao SEO, xeolocalización e analítica web.

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas(25 horas)

  • Design Thinking para persoas emprendedoras
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación

 

CURSOS MEDIANTE AULA VIRTUAL E SESIÓNS PRESENCIAIS

(AS SESIÓNS PRESENCIAIS CONTAN CON BOLSA PARA O DESPRAZAMENTO)

GUIA DE ITINERARIOS AO AIRE LIBRE

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  • Actividades de condución ao aire libre e creación de itinerarios
  • Condución de grupos en actividades ao aire libre (5 sesións presenciais)
  • Mantemento de equipos de actividades ao aire libre
  • Primeiros auxilios

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas(25 horas)

  • Design Thinking para persoas emprendedoras
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación
 

OPERARIA/O DE XESTIÓN LOXÍSTICA E DIXITAL DUN ALMACÉN (CON MÓDULO DE CARRETILLERIA/O)

Formación específica en materias concretas propias de cada zona (100 horas)

  •  Actividades auxiliares de almacén
  •  Prevención de riscos laborais
  • Carretilla elevadora
    • Eixe directriz.
    • Acceso e descenso da carretilla
    • Uso de sistemas de retención, cabina, cinturón de seguridade
    • Posta en marcha e detención da carretilla
    • Circulación: velocidade de desprazamento, traxectoria, natureza e estado
    • Maniobras: frenado, aparcado, marcha atrás, descenso de pendiente.
  • Radiofrecuencia
    • Necesidade e ventaxas dos sistemas de identificación e seguimento
    • Control informático de mercancías
    • Codificación e etiquetas
    • Medios

Formación específica en autoemprego  e/o creación de empresas(25 horas)

  • Design Thinking para persoas emprendedoras
  • Investigación do contorno e detección de oportunidades
  • Estudo de mercado: coñece a túa clientela (mapa de empatía)
  • A idea e a definición da proposta de valor (lenzo de proposta de valor)
  • Deseño do plan de negocio (lenzo de modelo de negocio)
  • Definición de obxectivos: plan estratéxico
  • Plan de márketing
  • Plan de operacións. Como e con que levar a cabo o proxecto
  • Plan económico-financeiro
  • Plan de implantación

DÉIXANOS OS TEUS DATOS E CONTACTAMOS CONTIGO

 
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.
Este campo é obrigatorio.

Os campos marcados con * son obrigatorios

SE PRECISAS MÁIS INFORMACIÓN

Correo-e: ticemprendes@depo.gal
Teléfono: 886 217 320
Teléfono: 986 804100 Ext.: 47320

Logos Fondo Social Europeo y MInisterio de Política Territorial y Función Pública