null Proxecto europeo - Praias sen límites

Experiencias turísticas atemporais para reducir a estacionalidade

  • Acronimo:

    Praias sen límites

  • Programa:

    Programa “Experiencias turismo España” (Plan de recuperación, transformación e resiliencia)

  • Convocatoria:

    Convocatoria de 2024

  • Fondos:

    Next Generation

  • Órgano responsable:

    Ministerio de Industria e Turismo

  • Socios:

    Turismo y Planificación Costa del Sol, S. L. U.

    Promoción Exterior de Lanzarote, S. A.

    Empresa Municipal de Turismo de Santander, M. P. S. A.

    Empresa Municipal Almería Turística, S. A.

  • Data de inicio:

    01/01/2023

  • Data de fin:

    30/09/2025

  • Orzamento elixible total:

    702.873,80 €

  • Orzamento elixible Depo:

    148.372,03€

  • Subvención concedida total:

    583.385,24 €

  • Subvención concedida Depo:

    123.148,78 €

Proxecto encamiñado a ofrecer experiencias ao redor das praias fóra de tempada para desestacionalizar o turismo. Propóñense experiencias náuticas, o impulso ao turismo familiar con mascotas, rutas de sendeirismo para explorar a beleza natural da costa, turismo activo e beach starlight, potenciando as praias como lugares ideais para observar estrelas. Constituirase unha rede dos destinos integrantes da proposta. Crearase unha web para a xestión de experiencias e deseñarase unha formación específica para os destinos. Ademais, organizaranse obradoiros de concienciación turística en escolas co fin de involucrar a poboación local na importancia do turismo e do uso sostible das praias. O proxecto inclúe a elaboración dun estudo sobre outras experiencias desestacionalizadoras, de ámbito nacional e internacional, co obxecto de ampliar a oferta na provincia. Coa fin de implicar a comunidade universitaria, convocaranse dous premios nacionais, un ao mellor traballo de fin de grao (TFG) e outro ao mellor traballo de fin de máster (TFM) sobre a “Xeración de novas experiencias turísticas nas praias españolas para reducir a estacionalidade”. Por último, deseñarase un mercado dixital de empresas que ofrezan experiencias na praia, como plataforma comercializadora para captar clientela fóra da época estival; realizarase un proxecto piloto de sol e praia experiencial no Metaverso, como aposta da mercadotecnia 5.0 para a atracción turística en tempada baixa; e traballarase na análise, monitoraxe e reputación en liña de experiencias en praias en tempada, para deseñar nas devanditas plataformas determinadas accións de mercadotecnia, cuxo propósito será a captación da demanda internacional.

Ligazóns de interese